torsdag 17. september 2009

På tur.















I helgen som var tok vi en tur til Bergen med familien. Vi kjørte fra Sarpsborg kl 05:00 og ankom Bergen ca. 14:00.





Det var vår første tur dit. det var en fin tur, vi kjørte bil. Det var maaange tuneller etterhvert... ikke alle jeg følte meg veldig trygg inni, men det gikk jo fint.










Vi stoppet på fabrikkutsalget til Dalegarn.( Hadde på forhånd forhørt meg om det inne på hobbyboden før vi dro, og jeg må si at jeg ble ikke veldig imponert over prisene og utvalget jeg heller). Jeg hadde ikke gått glipp av noe om vi ikke hadde stoppet der med andre ord. Men vi var jo den veien, så jeg måtte liksom se.










Ellers var vi innom akvariet, bryggen og vi tok fløybanen. (Litt skummelt....pysete jeg ..ehh.)





På første tur ut av hotellet møtte vi på en båt som hadde sammen navn som eldste datteren vår, og litt lenger opp i gata var det jammen en butikk som het det samme som sønnen vår. Snodig.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar