onsdag 16. september 2009

Div. oppdateringer.

Snakk om å ikke ha tid til alt man har lyst til! Grrr...

Jeg skulle gjerne strikket mer og blogget mer, men jeg strekker ikke til alt! Noen ganger lurer jeg på om jeg jobber for mye. (Jeg jobber fire dager i uka fra 7:30 til 17:00).

Jeg tar en titt på hobbyboden og bloggene der når jeg er innom vaskerommet da, for dataen til mannen står veldig kjekt til på veien dit... men jeg får liksom ikke satt meg for blogge selv. I dag tenkte jeg at jeg skulle bruke dagen til strikke og blogge og ingen ting annet, men det gikk i vasken:-(

Så da får jeg snike meg til en liten oppdatering nå før det er helt kvelden her.


Vi mistet vår kjære Pus for halvannen uke siden. Han var gammel og hadde veldig vondt for å spise. Tannkjøttet var betent også, veldig.

Til minne om vår høyt elskede Pus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar