onsdag 7. april 2010

Garn


Jeg har bestillt meg noe nytt garn til å strikke sokker av. Har ikke prøvd dette garnet før, så det var utrolig herlig å finne ut at dette var helt supert å strikke av! Garnet jeg snakker om er "sterk" fra Du store alpakka. Kan virkelig anbefales. Nå har jeg ikke strikket ferdig og tatt i bruk ennå da, men har hørt positivt om dette garnet. Tenkte at dette måtte vel være perfekt å strikke f.eks. ullbukse til småbarn i. Har et tantebarn på to år, som sikkert kunne trenge en sånn etterhvert. Eller genser for den saks skyld. Har ikke sett dette garnet i min lokale garnbutikk, så jeg bestillte det på nettet, nærmere bestemt hos "To Damer". (Link finnes på bloggen her).
Kjøpte også noe "Robust" garn, som er fra Sandnes, men det har jeg ikke strikket i ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar