tirsdag 24. november 2009

Et spark i baken...



Det trengte jeg nå. Skulle blogget i helgen, men den gikk så fort om fy. Det var julebord på lørdag, og jeg skal ikke si formen var på topp søndag. Næhei...! Sånn blir det når det blir med den ene gangen i året se. Våknet klokka to på søndag med en smule vondt i hodet. Ungene kom ikke hjem før klokka fire heldigvis. De hadde jo kost seg masse hos farmor og farfar. Uff, Godt det er et helt år til neste gang:-)




Har faktisk strikket noe siden sist jeg blogget da...
Har strikket litt julegaver og noe småtteri.

Strikket Linus luen og Børre luen etter oppskrift fra Liv-torils blogg.


Akaya luen gjorde jeg en liten vri på, men den er nesten lik Liv-torils da.
Kjøpte faktisk "jul i svingen" dvden i går. Tenkte å studere de luene litt til. (kjøpte den til ungene altså, ikke sor å studere luene.) Det kommer helt an på hvor mye overskudd jeg har før jul.
Nakken er ikke helt grei om dagen. Skal til fysioterapi i morgen, håper det kan lette litt på plagene.

Ellers er det masse fint jeg kunne tenkt meg å strikke.





2 kommentarer:

  1. Så masse fint du har strikket. Likte spesielt godt den lyseblå genseren. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for besøk i bloggen min :)
    Fine Jul i svingen huene dine også. Eg har brukt retegarn på mine Akayahuer, men sånt spelar lita rolle syns eg :)
    God helg til deg.

    SvarSlett