søndag 12. april 2009

Påskeparty


















Påsken startet med at barna her i huset ble med farmor og farfar på hytta på Trysil. Det ble stille og tomt her når de dro, bare mannen, hunden, katten og meg igjen hjemme da.








Vi reiste en tur til Torp kjøpesenter i Sverige på langfredagen og da fikk vi jammen shoppet litt ja...... i Sverige har de åpent om det er helligdager eller ikke vett'u. Skal si det var folksomt der og ja. Jeg fikk bl.a. kjøpt gave til min hemmelige venn på hobbyboden for april (ps. en liten ledetråd)... Og så kjøpte jeg et svenskt strikkeblad, der var det mye fint å se på.









Påskeaften var vi på IKEA. Det har nesten blitt tradisjon, siden ungene er med svigers til fjells, så har vi muligheten til å få gjort litt her hjemme uten at noen flyr i veien og maser. Vi fikk kjøpt både ny spisestue og et skap til å ha i stuen. Pluss ellers litt småstæsj og oppbevaring. Ut med det gamle inn med noe nytt!!







Så var det selvfølgelig å få satt sammen dette i dag på første påskedag da, før ungene kom hjem






Har ikke blitt noe strikking på meg i dag da, men strikketøyet var med meg både på turen til Sverige og til IKEA og jeg fikk strikket en del i bilen da.







Ellers har vi ryddet og ryddet og blitt kvitt litt skrot i skaper og skuffer.


Ikke veldig mye avslapping da, men sånn blir det alltid. Skulle gjerne hatt litt flere timer i døgnet noen ganger ja.














Selvfølgelig har vi spist og koset oss med påskegodt...nam..nam..


Hyggelig at du stakk innom, ha en fin påske videre.














1 kommentar:

  1. Hei og takk for besøket i påsken.
    Det ble jo brukbart vær, så da ble det påske ute i stedet for på bloggen etter hvert.
    Kjekt med nytt lesestoff, ihvertfall når det handler om strikking og sying.
    ha en fin uke videre.

    SvarSlett